YouTubet -hengelliset, kristilliset

Hengellisiä, kristillisiä YouTubeja

Kuva/runo/jae/taide -hartaus. Tein kuvakoosteen 8.3. Lohjan Seudun Kristilliset Eläkeläiset ry:n tilaisuuteen ja talletin sen YouTubena odottamaan. Näin jo sen vuoksi, että pystyn palauttamaan mieleeni idean ja sisällön.
https://youtu.be/mnPTUTWnTNo


Yhdeksän minuutin kuva/runo/raamatunjae -hartaus. Ceta puhuu tekstin. 

httpsh://youtu.be/Cm_V1W3TeME 

 

 

Luen runokirjaseni. Kesto noin 33 minuuttia. Vain linkin kautta avautuu, ei ole talletettavissa muuten kuin ottamalla linkin talteen.

 

Soittolistani Hengelliset omat

Kahden minuutin hartauspuhe heikolle, väsyneelle, mahdollisen kuoleman läheisyydessä elävälle. Eli puhun hetken, ja kuva on tämä lumme lohdullisen tekstin kera.

 

 

 

 

 

 

 

H.E. Wislöffin kirjan luku armosta puhuttuna. Luonto ja linnunlaulu taustana.

Lisään tähän alkuun Irene Kiviojan tekemiä YouTubeja, joissa puhun. Diasarjat ovat Irenen, YouTube-kanava on lilja62.

Kuuntelin itse parin vuoden tauon jälkeen puheitani. Mietin samalla miten tästä jatkan eteenpäin. Tämä on erittäin onnistunut kokonaisuus, ja hyvin kauniit kuvat. Suuri kiitos tästä YouTuben lataajalle. Jumalan lasten yhteys rakkaudessa ja totuudessa 
http://www.youtube.com/watch?v=bDicvc-A8cc&feature=youtube_gdata

Sitten kuuntelin tämän tiskatessani ja kuivatessani astioita (mökillä) Kristityn huonot tunteet -apu Kristuksessa tai toisena nimenä taisi olla Puheita särkyneille.
http://www.youtube.com/watch?v=cAju-g67QeI Nyt se tuntui paremmalta kuin kaksi vuotta sitten puhuessani sitä. Lopussa arvioin Michael Howardin puhetta vuodelta 2007, enkä sitäkään muistanut. Nyt siis tiedän mistä tuonkin löydän.

Kuuntelin 3.10. aamulla jälleen yhden puheeni. Se on lyhyt, ehkä sopivan mittainen tämän tapaiseen käyttöön. Kuvat ovat lilja62;n, varsin onnistuneet. Osaan antaa enemmän arvoa toisen tekemiselle nyt, kun näen näihin liittyvän työn määrän. Jumalan lasten vajavaisuus ja täydellisyys. http://www.youtube.com/watch?v=dktsx7I513Q

Sitten taas omiani:

Jumalan armo ja laupeus Kristuksessa Raamattuluennon tapainen puhe, äänitetty kotona ja yhdistetty videoihin. https://www.youtube.com/watch?v=nDAXUsK5mg4&feature=youtu.be

alkukuva

Näitä varsinaisia puheita laitan tuonne YOUTUBET PUHEET

Taivas, kallio ja vesi /Ceta Lehtniemi Saaristoluontoa, raamatunjakeita kirjoitettuna ja omia runoja luettuna https://www.youtube.com/watch?v=kkEKgxjGZeQ&list=UUHgOSUANxTUbh89ynyxy18g&index=2

 

Psalmeja ja auringonlasku merellä. Luen joitain jakeita:  https://www.youtube.com/watch?v=kKSzyIaNtlw

auringonlaskuKesto 6,26

 

Lyhyt saaristohartaus 1 / Ceta Lehtniemi

Aamusumusta avautuu vähitellen vesimaisema. Kaksi psalmien jaetta. https://www.youtube.com/watch?v=hebiKp2jtuA&feature=youtu.be

 

Lyhyt saaristohartaus 2 / Ceta Lehtniemi

Psalmin 130 jakeet 1-5 kauniissa aamun maisemassa https://www.youtube.com/watch?v=b5sW-r1IB6A 

 

Lyhyt saaristohartaus 3 / Ceta Lehtniemi

Yksinäinen vaaleanpunainen hanhikki, Herran siunaus ja syksyn sävyinen maisema https://www.youtube.com/watch?v=xXsOahVj5_8&feature=youtu.be

 

 

Paluu sivulle yleinen eli julkaistaviin artikkeleihin

4 kommenttia artikkeliin ”YouTubet -hengelliset, kristilliset”

  1. Kiitos Ceta myös viestistä.Asun yhä Kuopiossa. Toivoin pääseväni Kristuspäiville täällä, mutta en päässyt ja on todella arvokasta , kun te laitatte meille nettiin jakoon kaikkea. Myös arvokasta tutkiskelua , arviointeja ja puheita.
    Aikaa vei todella ne videot, mutta siunaavaa työtä ja mukavaa ollut, kun niitä tein.Ihan Windows Movie Maker ohjelmalla .Niillä lahjoilla, joita Herra antanut. Olin silloin mökillä yksin paljon , kuvasin, rukoilin ja monenlaista nikkaroinkin.Tänä kesänä jäi mökillä käynnit kahteen, terveyssyistä.
    Kattelin aamuhartautena sinun videoita ja sain taas uutta ja virvoittavaa.
    Terveys minulla nyt sellainen, että en paljoa kärsi istua ja kivut uuvuttaa, mutta olen niin onnellinen, kun saan hiljaisuudessa levätä ja etsiä Jumalan tahtoa elämässäni ,odottaa myös mitähän Herra avaa seuraavana. Ja sellaista hengen ykseyttä koen monien kanssa.
    Siunausta !
    Lea

  2. Lea, kävin sivuillasi eilen kotitietokoneellani. Talletin kaksi youtubeasi omalle soittolistalleni ’Sävel, kuvat ja sanoma’. Olet näemmä jo muutama vuosi sitten tehnyt sitä kaikkea, mitä minä vasta opettelen. Ihan kauniita ja puhuttelevia olivat youtubesi. Ceta

  3. Kiitos sinulle Lea! Rohkaiset kyllä kovastikin. On sekä väsyttävää että kivaa opetella uutta. On vaan niin kovasti erilaisia välivaiheita ja odottelua, sitä en voinut arvata etukäteen. 2,5 minuutin elokuvaan saattaa kulua 250 minuuttia, jos sen rakentaa useasta videosta lisäten tekstin ja puheen. Ja sitten minulle oli uutta koko Googlen maailma ja kieli, hermostuttikin jo välillä. En ymmärrä siitä vieläkään yhtään mitään, teen vaan. Ceta

  4. Kiitos videoista!
    Minua kosketti uusi video Taivas, kallio ja vesi , katsoin sen viikonloppuna.
    Oli niin rauhaisaa katsella kauniita maisemia, laineen liplatusta, runojen ja sanan myötä. Itselle Jumala elokuvan kautta puhui kasvurauhasta paljon. Ja miten arvokkaita me olemmekaan.
    Kiitos ja iloa ja siunausta kaikkeen !

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *